Marie Brand und der entsorgte Mann
The body of waste disposal worker Lutz Köhm, wrapped in black plastic, is discovered at Kai Milas's dilapidated disposal site. Investigators learn from Köhm's girlfriend Jasmin Schulte that the business relationship between Lutz and Kai had become strained. Both Kai and Jasmin become central figures in the unfolding investigation.