Marie Brand und der Tote im Trikot
Thanks to an anonymous tip, the body of former successful cyclist Stefan Lürs is discovered. He vanished without a trace two years earlier, disappearing from both his sports career and family life. At the time, no missing person report was filed because his family presumed he had chosen to step away from his athletic career to pursue an independent life.