Marie Brand und das tote Au-pair
Under a secluded bridge, the lifeless body of British au-pair Alice Taylor is discovered next to a damaged scooter. Detective Marie Brand is skeptical of the accident theory. Suspicion falls on Alice's employer, Yasin Malik, who may have overstepped boundaries. The plot thickens when Marie learns Alice had fallen for Ela's boyfriend.