Marie Brand und die Ehrenfrauen
Engineer Claudio Messina dies on a construction site, seemingly by accident. However, detective Marie Brand uncovers evidence suggesting it was murder in disguise. Foreman Giuseppe Costa's suspicious demeanor hints at the employment of undocumented workers. The mystery deepens when the police file on the victim is discovered to be classified.