Marie Brand und die verfolgte Braut
Gunshots ring out at a campsite, claiming the life of the caretaker. The real target, however, is Rasmus Tauber, a long-term camper. As detectives Marie Brand and Jürgen Simmel begin their investigation, Tauber flees. Recently released from prison, Tauber was jailed following stalking accusations from his ex-wife, Gwen Tauber, who still suffers from his past harassment.