Marie Brand und der überwundene Tod
Renowned anesthesiologist Raimund Weirath is found lifeless in the smoking area of the hospital, showing signs of a struggle, yet there are no witnesses. Florian Groth, Weirath's potential successor, emerges as a key figure. Intriguingly, Groth is a former lover of Marie Brand, adding layers to the unfolding mystery.