Rosamunde Pilcher - Die Elster und der Kapitän
Lisa Edison, an aspiring auctioneer with a strong sense of justice, easily captivates those around her. Dedicated to helping disadvantaged children, she aims to give back the fortune she has enjoyed in life. Living with her adoptive parents, Richard and Emma, Lisa harbors a deep-rooted fear of rejection that simmers beneath her altruistic endeavors.