Rosamunde Pilcher - Vier Luftballons und ein Todesfall
Florist Gwen works at a wholesale flower market and finds herself charmed by her charismatic and amiable boss, Joey. She's not bothered by his attentions; she rather enjoys them. Gwen maintains a close yet strained relationship with her mother Ellen, but fortunately Ellen’s down-to-earth partner Ron is there to lend Gwen his support and offer a stable presence in her life.