Inga Lindström - Fliehende Pferde in Sörmland
While visiting her mother's grave, Lea encounters a man who resembles the long-lost father she knows only from a photograph. Determined to learn more, she follows him to a horse farm that he runs with his wife, Katharina, and their children, Gustav and Asa. Lea cleverly infiltrates the family by posing as a stablehand, setting the stage for revelations.