Inga Lindström - Spinnefeind
Lilly inherits her grandfather's house but shares it with Sylvester, an old acquaintance. As their teenage rivalry resurfaces, they must navigate their past as former rivals in music bands. Amidst reigniting hostility, they face buried secrets and unresolved wounds, challenging them to confront the complexities of their shared history.
Lilly inherits her grandfather's house, but there's a catch: she's not the sole inheritor. Sylvester, an old acquaintance, also has a share. Their teenage rivalry flares up again, reopening old wounds. Once members of fiercely competitive music bands, Lilly and Sylvester find themselves facing not only renewed competition but also long-buried secrets and scars. As they navigate this tangled web of past and present, they must confront their unresolved issues and decide whether to let go of their grudges or be defined by them.