Inga Lindström - Hanna und das gute Leben
Journalist and podcaster Hanna breaks up with her boyfriend because he wants children but she can't have them. She meets Mikael, an organ builder, and his daughter, Luna, who are restoring the organ in the church where Hanna's father is the pastor. However, Hanna's mother, Bille, immediately harbors reservations about Mikael.