Kreuzfahrt ins Glück - Hochzeitsreise nach Ligurien
As the cruise ship sets sail towards Liguria with two wedding couples on board, wedding planner Tom faces an intriguing challenge. The younger couple Sofie and Julian are planning a "lavender wedding," and the older couple Thorsten and Carlotta are not as straightforward as they seem. Tom must navigate these unexpected twists before the celebrations begin.