Kreuzfahrt ins Glück - Hochzeitsreise in die Toskana
The journey of the cruise ship takes Captain Max Parger and wedding planner Tom to Tuscany for a special event: a celebrity wedding on board. As the ship is about to set sail, Manuela, the partner of renowned Schlager singer Lou König, begins to have second thoughts, adding unexpected tension to the glamorous voyage.