Kreuzfahrt ins Glück - Hochzeitsreise nach Kreta
Max Parger and wedding planner Tom set sail for Crete, the largest Greek island, along with two couples. Among the bridal parties is Tom's own mother Kerstin Cramer. However, unlike the rest of the crew, Tom is unaware of the true plan behind this journey.