Kreuzfahrt ins Glück - Hochzeitsreise nach Tirol
Wedding planner Tom turns 40 aboard the cruise ship 'Dreamship,' but he's determined to avoid any surprise celebrations. Unbeknownst to him, his mother Kerstin has secretly boarded the ship and teamed up with the crew to organize a small party in his honor. Tom's plans to keep a low profile might be thwarted by his well-meaning mother.