Kreuzfahrt ins Glück - Hochzeitsreise nach Menorca
Doc Sander welcomes former racing driver Hans Nowak, now wheelchair bound after an accident, aboard for Hans's wedding to Iga, his former cabin stewardess and caregiver. Sander played a key role in helping Hans hire Iga for personal care, leading to their romantic journey culminating in this special occasion.