Kreuzfahrt ins Glück - Hochzeitsreise an die Ostsee
Marc and Claudia Erding have accepted the offer to "marry on the dream ship" with a honeymoon on the Baltic Sea, much to the delight of Claudia's daughter Selina. Unexpectedly, Marc's 18-year-old son Tristan appears at the harbor, seeking help from wedding planner Tom.