Marie Brand und das Spiel mit dem Glück
When arcade owner Sigmar Calser is found shot and a large sum of money missing, detectives Marie Brand and Jürgen Simmel suspect robbery. But as they dig deeper, they uncover a trail of secrets that challenge the initial theory and point toward something far more complex.