Marie Brand und der Reiz der Gewalt
Responding to a noise complaint, officers Jan Nowak and Arndt Krieger face an unruly group of teens. The call quickly escalates beyond control, and in the confusion, Nowak is fatally shot. The circumstances remain unclear, casting a shadow over what began as a routine operation.