Marie Brand und die falsche Wahrheit
After a wild night of partying for her 18th birthday, Isabell Lauterbach discovers her ex-boyfriend Ben Thiele dead. Her memories of the night are wiped clean, but she wonders if she killed him. Tests reveal cocaine and Rohypnol, the date rape drug, in her blood. Her memory loss could be due to the drug, or she could be hiding the truth to avoid incriminating herself.