Das Traumschiff - Schweden
The Dreamship, helmed by Captain Parger, sets sail for Stockholm. Passengers are in for a unique journey through scenic archipelagos. As Andrea and Oliver Schmiede embark, they make a heartfelt promise to each other, marking the start of their memorable adventure.