Inga Lindström - Das Flüstern der Pferde
Equestrian Linn is determined to join the elite stable owned by her boyfriend Alex and his father Fredrik. Her dreams are shattered when her horse Rasmus suffers an accident, leaving it unpredictable. Desperate, Linn turns to horse whisperer Karla. There, she reunites with her childhood crush Nils, who is passing through with his food truck and son Peppe.