Tina & Bettina 2 - The Comeback
10 år etter den første filmen har Tina & Bettina mistet kontakten. Når Tinas utbrudd på VIXEN Awards går viralt, gjenforenes de, får platekontrakt med Universal Music og starter en usannsynlig popkarriere.
10 lange år er gått siden den første filmen om superduoen, og ting er ikke så supert lenger. Tina giftet seg med en 89 -åring, som bare nekter å dø slik at hun endelig kan få arven. Bettina forsøker på sin side å holde motet oppe i et pill råttent ekteskap hvor alt hun gjør er å passe den utakknemlige mannens barn. Og nesten enda verre - ingen driver med videoblogging lenger, og etter en heftig krangel har jentene mistet kontakten med hverandre. Livet suger. Men da det klikker for Tina på VIXEN awards, og opptaket derfra går viralt, er Tina & Bettina plutselig på alles lepper igjen. Alle elsker en skandale, så de er mer aktuelle enn noen gang! De blir tilbudt platekontrakt med selveste Universal Music, og en usannsynlig popkarriere er i gang. De spiller store konserter og havner på topplistene til Spotify, helt til de selvsagt roter det til for seg selv igjen og kun en siste legendarisk konsert kan redde dem...