Full dekning
Full dekning er en komedie om vennskap, ekteskap og utroskap. En vennegjeng er samlet til den årlige jaktmiddagen når verten foreslår en lek: alle må legge mobilen på bordet og dele alle anrop og meldinger resten av kvelden. Hvem har ingenting å skjule, og hvem må spille med for å unngå mistanke?