Tits
Etter et ubehagelig sammenstøt på stranda blir de to tenåringene Oscar og Iben etterlatt av vennene sine. En av dem gjør en vennlig gest, og det kan være begynnelsen på et uventet forhold.
Etter en krangel på stranda drar bestevenninnene Jasmine og Iben i hver sin retning. Jasmine slutter seg til jentene, mens Iben henger med Jonas, gutten hun er gal etter. Senere får Oscar, en tilsynelatende sjenert gutt, et ubehagelig møte med Iben. Da vennene deres forlater dem begge, gjør en av dem en vennlig gest, og de innser snart at de sliter med mye av det samme. Sommerkvelden blir ikke som planlagt, men fører til en opplevelse som kan bli begynnelsen på et uventet forhold.