Tina & Bettina: The Movie
I Vest-Europa, på Skandinavias vestkant, i Oslos vestlige strøk, ligger det beste sted på jorden - Smestad. Her bor Tina og Bettina, de mest populære tenåringsjentene på hele ungdomsskolen. Med et ungdomsliv bestående av blogging, gutter og fester går alt på skinner for de to jentene, helt til de står ovenfor et voldsomt problem. Innvandring. En ny elev vandrer nemlig inn på Smestad ungdomsskole og tar seg til rette - og det uten å be om lov av Tina og Bettina. Hennes navn er Synnøve Risnes, og hun blir raskt den mest populære jenta på hele skolen. Når så den nye jenta planlegger fest samme dag som Tina og Bettina har sitt årlige Halloweenparty kastes alle regler til side og vennskapet settes på prøve.