Joy
Joy została porzucona jako dziecko i dorastała w rodzinie zastępczej. Wszystkie jej nadzieje na szczęście wiążą się z odnalezieniem biologicznej matki. Gdy jej przyjaciółka ma rodzić, Joy ogarnia obsesja na punkcie odnalezienia własnej matki. Podczas tych intensywnych poszukiwań dowiaduje się więcej o sobie i podejmuje radykalną decyzję.