Dokumentalne, Biografia
Artysta Aristide Maillol dążył do wielkości, chwytając w swoich pracach esencję natury. Film śledzi jego nieustanne poszukiwanie harmonii, przechodząc od malarstwa przez gobeliny aż po rzeźbę, w której stał się mistrzem formy i kluczową postacią w sztuce.