Emma
Film o zemście Emmy i ośrodku zdrowia, w którym jednostka nie istnieje. „Najlepiej będzie, jeśli się do tego przyzwyczaisz” – mówią. Ale Emma się do tego nie przyzwyczai. Wybierze swoją drogę! Jest to film o odwadze, uczciwości, nadziei, radości, i przede wszystkim miłości do życia.