Lars and the Baron
W XIX-wiecznej Szwecji Lars Erikson, zmuszony żyć w jaskini i oddawać się kłusownictwu, wzbudza gniew lokalnego barona. Między dwoma upartymi mężczyznami wybucha zaciekły konflikt, który osiąga punkt kulminacyjny, gdy bogata hrabina zaprasza ich obu na doroczne polowanie, wymuszając kruchy i napięty rozejm.