Guilty Pleasures
Guilty Pleasures to temat przewodni programu 24Kitchen. W każdym odcinku znani Holendrzy opowiadają o swoich sekretnych nawykach żywieniowych i dzielą się swoimi ulubionymi grzesznymi przyjemnościami. Szef kuchni 24Kitchen Perry de Man nadaje tym potrawom oryginalny charakter.
Guilty Pleasures to temat przewodni programu 24Kitchen. W każdym odcinku znani Holendrzy opowiadają o swoich sekretnych nawykach żywieniowych i dzielą się swoimi ulubionymi grzesznymi przyjemnościami. Szef kuchni 24Kitchen Perry de Man nadaje tym potrawom oryginalny charakter. Wspólnie przygotowują wykwintną wersję dania. Czy celebryci docenią nowe podejście?
Perry'ego odwiedza Glen Faria i razem przygotowują najlepszy suflet serowy z sosem orzechowym.
Perry'ego odwiedza Shirma Rouse i razem przygotowują pyszne nuggetsy z kurczaka z sosem syczuańskim.
Perry'ego odwiedza Eddy Zoëy i razem przygotowują gnocchi z makaronu i przypraw.
Perry'ego odwiedza Barry Paf i razem przygotowują wykwintny makaron z serem i langustą.
Perry'ego odwiedza Bella Hay i razem przygotowują baskijski sernik palony z miso i sosem karmelowym.
Perry'ego odwiedza Don Karaty i razem przygotowują lody z masłem orzechowym i chrupką z popcornu.
Perry'ego odwiedza Jetske van den Elsen i razem przygotowują pyszny bamischijf z krewetkami.
Perry'ego odwiedza Fresia Cousiño Arias i przygotowują churrasco z chimichurri i chipsami z manioka.
Perry'ego odwiedza Ruben van der Meer i razem przygotowują babi pangang z acarem.
Perry'ego odwiedza Twan van Steenhoven i razem przygotowują pyszne poutine z chrupiącym boczkiem.