Snel met Miljuschka: Kerst
W naszym programie Miljuschka pomaga stworzyć najpyszniejsze potrawy, gdy brakuje czasu – szczególnie na święta. W końcu to właśnie ten okres w roku, kiedy chcesz postawić na stole coś wyjątkowego, ale nie spędzać całego wieczoru w kuchni. Dlatego Miljuschka daje pomysły i wskazówki do przygotowania najpiękniejszych i najpyszniejszych, ale tak naprawdę bardzo łatwych dań.
W naszym programie Miljuschka pomaga stworzyć najpyszniejsze potrawy, gdy brakuje czasu – szczególnie na święta. W końcu to właśnie ten okres w roku, kiedy chcesz postawić na stole coś wyjątkowego, ale nie spędzać całego wieczoru w kuchni. Dlatego Miljuschka daje pomysły i wskazówki do przygotowania najpiękniejszych i najpyszniejszych, ale tak naprawdę bardzo łatwych dań. Dzięki temu nawet w trakcie świąt będziesz mieć wystarczająco dużo czasu, aby cieszyć się posiłkami z rodziną i przyjaciółmi.
Dzisiaj Miljuschka przygotowuje świąteczny deser oraz wegetariańskie danie główne.
Dzisiaj Miljuschka serwuje pyszną sałatkę, a na danie główne przygotowuje koronę z jagnięciny.
Dzisiaj Miljuschka przygotowuje odwróconą pieczeń oraz krem karmelowy z kardamonem w słoiczkach.
Miljuschka robi ciasto z grzybami oraz sernik w formie rolady z imbirem i kandyzowaną pomarańczą.
Miljuschka przygotowuje makaron z cytryną i karmelizowanymi brukselkami oraz tort naleśnikowy.
Dziś Miljuschka robi pyszne przystawki z czerwonej kapusty, a na danie główne pieczonego kurczaka.
Na święta Miljuschka przygotowuje specjalną zupę z dyni oraz grawlax z burakiem na danie główne.
Dla miłośników ryb Miljuschka przygotowuje okonia morskiego en papillote, a na deser – śnieżną kulę.
Miljuschka proponuje łatwą wersję świątecznego indyka, a na deser serwuje Eton mess.