Planeta Singli 3
Tomek i Ania wreszcie decydują się na ślub. Wesele – na prośbę Ani – odbędzie się na wsi, u krewnych Tomka, z którymi ten od pewnego czasu nie utrzymuje kontaktu. Okaże się, że jego bracia i matka są jak włoska rodzina – każda rozmowa grozi wybuchem, a wielką miłość od awantury czasami dzieli tylko krok. Prawdziwą iskrą będzie niespodziewany przyjazd na ślub od lat niewidzianego ojca Tomka.