Smoking Club 129 Normas
Oscar to mężczyzna po trzydziestce, który po „kryzysie życiowym” rezygnuje ze swojej pracy urzędnika państwowego i zrywa z dziewczyną, aby wraz z przyjacielem ze studiów, prawnikiem Dannym, założyć klub palenia marihuany. Oscar ma jedną podstawową zasadę: „Klub to przestrzeń wolności”. Miejsce, w którym można schronić się przed światem zewnętrznym i być sobą.