Silly Little Game
W 1980 roku, grupa pisarzy i akademików spotkała się w La Rotisserie Francaise w Nowym Jorku i założyła własną ligę baseballową: The Rotisserie League. Gra zyskała na popularności, a dziś sporty fantasy to branża warta wiele miliardów dolarów, w której uczestniczy ponad 30 milionów graczy. Przyjrzyj się początkom gry i jej „ojcom założycielom”.