Shohei Ohtani - Beyond the Dream
Osobista, wzruszająca ekranizacja drogi do sławy w lidze MLB, jaką przebył Shohei Ohtani. Wiernie ukazuje rozwój jego talentu, zmagania z kontuzjami i wyjątkową postawę, dzięki której został gwiazdą baseballu, przełamując różnice rasy, języka, dyscypliny i kultury.