Siostry Nader w wielkim mieście
Te odważne siostry Nader: Brooks, Mary Holland, Grace Ann i Sarah Jane, pochodzą z Luizjany, a teraz podbijają Nowy Jork. Śledź ich pełne humoru i bezkompromisowe życie w wielkim mieście, gdzie moda i dramat przeplatają się z codziennym zgiełkiem.
Te zadziorne siostry Nader: Brooks, Mary Holland, Grace Ann i Sarah Jane, szturmem zdobywają Nowy Jork. Wychowane w Luizjanie, zamieniły rodzinne strony na wielkomiejski blichtr, modę i niezłe zamieszanie. Brooks, po rozwodzie i romansie, zdobi okładkę „Sports Illustrated”. Siostry korzystają z okazji, o których zawsze marzyły. W pogoni za karierą i miłością, wspierają się nawzajem w mieście, gdzie łatwo zabłysnąć, ale i zniknąć.