This Was the XFL
Egy merész kihívás, egy bátor kísérlet, és végül egy látványos kudarc. Dick Ebersol és Vince McMahon sportszergyártó titánok 2001-ben saját cégeik, az NBC és a WWE erőteljes marketing hátszelét felhasználva elindították az XFL-t. Az esemény címlapokra került, és hatalmas várakozást keltett az elkövetkezőkkel kapcsolatban.
Egy merész kihívás, egy bátor kísérlet, és végül egy látványos kudarc. Dick Ebersol és Vince McMahon sportszergyártó titánok 2001-ben elindították az XFL-t. Ez aligha az első alkalom volt, hogy egy liga megpróbálta felvenni a versenyt az NFL-lel, ám az ajánlat szemtelen merészsége, Ebersol és McMahon személyiségével és karizmájával párosulva, valamint a cégeik, az NBC és a WWE biztosította erőteljes marketing hátszél a címlapokra került, és hatalmas várakozást keltett az elkövetkezendőkkel kapcsolatban. Az Ebersol fia, Charlie által rendezett Ez volt az XFL ezt a történetet meséli el, őszintén és sodró lendülettel. A General Electric igazgatótanácsától a Las Vegas-i edzőpályákig terjedő szereplőgárdát felvonultató film arról szól, hogy mi minden ment rosszul, de arról is, hogy az XFL végül miként helyezte új alapokra a profi csapatsportok közvetítésének bevett szokásait. És mindennek középpontjában a médiatörténet egyik legjelentősebb televíziós vezetője és a profi pankráció páratlan impresszáriója közötti több évtizedes barátság áll. Az Ez volt az XFL bemutatja, hogy Ebersol és McMahon hogyan hívta életre az XFL-t, és miért kellett végül lemondaniuk róla.