Opowieść wigilijna
Skąpy i pogardliwy Scrooge wyżywa się w święta na wiernym kanceliście i pogodnym siostrzeńcu. Gdy trzy duchy ukażą mu bolesną prawdę o nim samym, będzie musiał wsłuchać się w głos serca i odpłacić za lata wyrządzonych krzywd, zanim będzie za późno.