Avant Card
Îl urmărim pe Ernst, un personaj de pe o carte poștală, în călătoria sa bizară prin lumea ilustratelor și spre regăsirea de sine. Va găsi oare fericirea?
Ernst e personajul de pe o carte poștală expusă într-un stand alături de multe altele. În timp ce restul se vând rapid, nimeni nu pare interesat de el, iar Ernst e tot mai trist. E la un pas să fie cumpărat, dar e pus la loc strâmb. Lumea lui se dezechilibrează și cade din stand. Așa începe o călătorie plină de culoare prin diverse stiluri de animație: 2D, 3D, film și stop-motion.
„Avant Card” e o călătorie prin istoria animației, plină de bucurie, energie și creativitate.