4N1K Yeni Başlangıçlar
Aşktan, okuldan, ailelerinden yana tam manasıyla bela mıknatısı olan; her zorluğu birbirlerine tutunarak aşan bu beş genç; çocukken verdikleri sözü tutarak birlikte yol almaya devam ederler. Çete, üniversite sınavının zorlu maratonundan çıkıp İstanbul’da yeniden buluşacak ve başlarından türlü olaylar geçecek.