Helen Dorn - Der deutsche Sizilianer
Toni pulls up to a suburban gas station in his Alfa Romeo. While his daughter Luisa pumps gas, he chats with the cashier. Suddenly, two masked men storm in, guns blazing. With uncanny precision, Toni responds by fatally stabbing one attacker. Luisa rushes to his aid, shooting the second assailant, putting an end to the threat.