Helen Dorn - Gnadenlos
Youth judge Dr. Kleinert's uncompromising and tough verdicts stir upheaval among petty criminals and convicts from respectable backgrounds alike. Although Kleinert is accustomed to enduring the ire of those he sentences, his judicious nature and steadfast principles keep him unwavering in the face of dissent.