Helen Dorn - Kleine Freiheit
Detective Chief Inspector Helen Dorn is still haunted by the murder of her boss, Mattheisen. A reopened case takes her from North Rhine-Westphalia to Hamburg, investigating the unsolved disappearance of a boy 14 years ago. Dorn had once let the suspect, Ron Faber, go, and the boy was never found. Now, she’s determined to uncover the truth.