Helen Dorn - Wer Gewalt säht?
At the bustling Hamburger Sommerdom summer fair, filled with rides and colorful lights, rescue workers Holger Krawitz and Petra Winkler patrol the area. While Holger grabs a coffee, Petra notices a distressed young woman in a dark parking lot nearby. As she investigates, the summer fair's cheer contrasts with the unfolding mystery, which draws Petra into a magnetic and suspenseful encounter.