Helen Dorn - Verlorene Mädchen
Helen Dorn must muster all her strength to protect two sisters caught in the crossfire of rival criminals. Tired of living in the shadows as a foster child, Mila fights fiercely to ensure that she and her younger sister can have the opportunities that other teenagers take for granted.