Helen Dorn - Der kleine Bruder
During a shooting rampage at a district school in Wilhelmsburg, the shooter, Rocco Burhan, dies under mysterious circumstances. Helen Dorn investigates the perpetrator and the motives, diving deep into the complex and tense atmosphere on the southern side of the Elbe.