Helen Dorn - Schwarzes Herz
Police officer Ralf Lenze stopped a civilian car on a rural road at night and, without apparent reason, opened fire on the driver. The driver's wife and daughter were also in the car. Jens Falkner, a successful and respected corporate lawyer, is left fighting for his life in the hospital after the attack. Helen Dorn interrogates the shooter.