Helen Dorn - Prager Botschaft
Helen Dorn faces a crisis after a high-stakes chase ends with two fatalities and a bullet lodged in her chest. She survives emergency surgery, but the physical and mental scars run deep. Even her father's tough love cannot shield her from the harsh aftermath, leading to bitter consequences that challenge her resilience and strength.