Helen Dorn - Todesmut
During a video call, Lydia and her mother, Svetlana, witness a murder unfolding on their computer screen from their home in Hamburg. The crime takes place in an apartment in Athens, and the perpetrators are aware they have been seen. Realizing the danger they face as witnesses, Lydia and Svetlana quickly disconnect the laptop, gather their belongings, and rush to leave their home, hoping to evade any repercussions from what they have inadvertently observed.